tisdag 18 augusti 2009

I want a house

Idag blev det lek o tjöt i norrmannebo hos Mikaela, Ella o Tilda som hon nu officiellt heter.. Jätte fint namn BTW ;)
Mysigt var det!!!

Eliaz har gått o blitt snorig, vet inte om det är förkylning eller vad det är, han håller nämligen på o få två st hörntänder samtidigt nu och han har bajsat 4 ggr idag så jag vet inte!
Hoppas bara att det är tänderna som spökar.
Vi som ska till kolmården i helgen o allt..
Skulle inte va ett dugg kul om han blev sjuk.. Längtar massor, det ska bli superkul att åka dit!

Vill ha ett hus NUUUU.. Jag är nästintill desperat. är så sugen på att ha ett hus att inreda o fixa o trixa i.. Problemet ligger ju i att vi inte har någon tomt ännu :(
ska kolla på en på torsdag.. hoppas den e bra ;)

Vad trött jag är idag då, får väl lgga mig o läsa som vanligt men det e ju häärligt..

Haha, måste bara berätta vad som nyss hände. Kent la Eliaz förut och sen la han sig här i soffan.. Efter ett ganska bra tag kommer Eliaz gående in i vardagsrummet med sin filt ;)
Då har han alltså tagit sig ur sin spjälsäng på nåt konstigt vänster.. hahaha!!!
Snacka om att vi blev förvånade när han vandra in till oss :D :D
Man får sig alltid ett gott skratt av de små liven...

Godnatt

2 kommentarer:

Morfar sa...

Har du glömt söndagen?
Morfar

JenniferEliaz sa...

ojdå, det har jag visst!!!!
ska jag allt berätta om imorgon ;) den som väntar på något gott :) :)