måndag 17 augusti 2009

Bloody monday

Idag vaknade jag 8.30 av att telefonen ringde, brevid mig låg Eliaz och stensov. Snacka om att jag blev överlycklig när han sedan vaknade 10.00 :D Jag hann sminka mig o göra mig iordning, sitta vid datorn o bara ta det lugnt i tystnad.. Det var underbart!
kl 10 blev det full rulle igen, åt frukost och klädde på oss sedan bar det iväg till frölunda där vi mötte upp Jennie,Nova o Kevin!
Gick till ett bushus som ligger där.. Barnen hade superkul o vi fick tjöta skit.. Go dag helt enkelt!

Efter att vi ätit middag drog jag iväg o städade bilen.. 1,5 timma tog det.
Det måste vart rekord i smutsig bil, fy satan vad äcklig den var, Eliaz hade kletat banan o grejer där bak usch o fy vad äckligt det var, men nu är den fin som fasen igen.. Hääärligt!
Vagnen fick sig lite puts också.. Hädanefter blir det städning ofta i den.

Nu sitter jag här och pillar lite på datan, ska nog strax lägga mig o läsa egogirl med Carolina Gynning, så himla bra, har läst den en gång innan för längesen men nu släpps hennes nästa bok ut i september så jag måste friska upp minnet lite grann..
Varför läser jag inte oftare, det är så skönt..!!!!

Lite bilder från dagen







1 kommentar:

Ekiz sa...

gud va skönt att han sover så länge!!! alvin vakna 05,30 idag och 06,00 igår..suck.jaja nu ska vi till förskolan!! hörs kram