fredag 18 september 2009

Grill Grill Grill

Kent står vid grillen och Emil kusin är här.. Han är så spontan av sig kommer upp på en kaffe lite då o då.. Jätte trevligt, och ibland stannar han på mat precis som idag!

Jag och Eliaz har vart i stan hela dagen med Matilda och Nicke och sen tog vi spårvagnen hem och gick förbi en jätte rolig lekplats som vi stannade på i 1,5 timma den var så himlans rolig så eliaz ville inte gå hem. Dit får vi nog gå oftare. Massa barn o mammor att snacka med.. men bara i 2 månader till för 12 november blir vi bostadslösa.. haha.

Emil kom som sagt på kaffe och sen decka han i soffan o jag har storstädat lägenheten tipp topp.. Det gick skitsnabbt, så häärligt med städat..
Imorgon blir det en heldag i norrmannebo, ska passa på att tvätta våra kläder hos dom. Fick ingen tvättid idag :( Hoppas på fint väder så man kan hänga ut tvätten :)
På kvällen blir det födelsedagsfirande hos mamma o Tompa, han fyller 53.. Får se om jag el kent dricker.. Jag brukar ju JÄMT köra så nu kan det fan va min tur :D eller?!

Nu blir det snart käk o sen idol och ett glas vin kanske ;)

Tjingiling

Inga kommentarer: