tisdag 1 september 2009

CV

Idag har vi slappardag, jag och min lilla son!
Vart ute o lekt lite i förmiddags sen hem o käka lunch för att gå ut igen, denna gången för o få eliaz att sova. Och jajjemen, han somnade på 2 röda!
Det var bara att släpa upp vagnen 3 trappor, men det gick fint..
Medans han sov 1,5 tim skrev jag en cv. ska nämligen söka jobb på ica lagret i kungälv.. Och jag hoppas veeerkligen att dom vill anställa mig!!!!!
hade blivit såå glad!
ska söka dagis till honom till januari!

ikväll blir det sädning.. Vinsning imorgon och på torsdag.. Känns som vi ite har gjort nåt annat än o städa det senaste.. Hade visning i söndags också..
Conny kommer hit och det passar perfekt när vi ska städa så får vi lite barnvakt :D Kanooners!

2 kommentarer:

Therese sa...

Håller tummarna för dig att du får jobbet :D Känner du någon där som kan rekomendera dig?
Hur går det med tomt letandet då?

Frida Magnusson sa...

Hoppas visningarna går bra och att ni går flera hundra tusen plus :)