tisdag 25 augusti 2009

Sportlife

Idag drar jag o köper ett träningskort. Nu får det räcka med ett osunt liv!
Detta funkar ju inte.. Inte röra på sig o bara äta onyttigt hela tiden!
Man mår ju så mkt bättre när man får skaka fläsket lite...

Ska bort till posten snart o hämta ut ett paket innehållande ett proteinpulver som jag ska köra ett tag nu när jag tränar!!!
Jag ska satsa på beach 2010 ;D

Från och med nu lovar jag mig själv att aldrig sluta träna igen.
Jag är ju egentligen en periodare, tränar ett tag men så kommer jag av mig o aldrig börjar igen.

På torsdag gäller det!!!!!!

Nu ska vi ut o leka jag o min lilla son som inte gillar att vara hemma.. Inte jag heller iof..Men vissa dagar kan det vara skönt att inte göra något!!!!

2 kommentarer:

Frida Magnusson sa...

vilken sportlife? Jag ska testa i Rollsbo idag men gissar att det inte är där du ska va? :( Men det kan du sen när du flyttar hit Fridis lääängtar ;)

Morfar sa...

Finns det inte några kort från Kolmården? En liten undran bara.
Morfar