onsdag 12 augusti 2009

Jajjemen


jag suger på detta med att blogga.. Jag vill, men fan det tar sån tid.. Fast egentligen inte kom jag på nu.. haha.. Jag är bara lat!!!

Men ok, jag ska bättra mig!

Idag har Eliaz haft en myycket tråkig dag medans jag har haft en kuulig dag.. Det blev shopping meed Nathalie i stan. Fyndade lite saker.. Jeansshorts, kjol o kläder till eliaz..
Ska ut på lördag och ja vet inte vad jag ska ha på mig..... Like always..!
men det är ju inte så ofta man gåt ut nuförtiden och då vill man ju inte ha på sig samma sak varje gång, så då får man allt ta o shoppa sig lite nytt o fräscht!!

Kent min lilla stackare har somnat i soffan, han jobbar o sliiter sååå...
Får nog tvinga in honom i sängen snart för jag e toktrött jsg med.

Imon vet jag inte vad som händer, det återstår att se ;) Fan har typ aldrig något bestämt längre.. förr var man ju tok uppbokad jäämt.. men tiderna förändras,,

Sov gott

2 kommentarer:

Ekiz sa...

jag e ledig i morron, fredag om du vill ta en fika kanske!? allum!? lr nått annat....kram

Ekiz sa...

vart hitta du denna fina bakgrund!?